18 Şubat 2015 Çarşamba

Anne Örgüsü Kazaklar En Moda !

Merhabalar,
Bugün sizlerle örgü kazaklar konusunu konuşmak istiyorum. Çocukluğumdan beri annem ve anneannem örgü örmek konusunda muhteşem bir yeteneğe sahip oldukları için istediğim her türlü örgü kazağa, atkıya, bereye sahip oldum. Vintage modasıyla birlikte günümüz modasında da eski yerlerine kavuşan örme kazaklar her daim şıklığımızın bir parçası olmaya devam ediyorlar. Düz ve soft renkleri günlük kombinleriniz için kullanabilirken desenli ve canlı renklerde olanları da gece şıklığınızın bir parçası yapabilirsiniz. Benim anne örgüsü kazak koleksiyonum ise bunlardan oluşuyor:










Havalar soğuk olmaya devam ettikçe ve kar yağdıkça en güzel kurtarıcılarım olan örgü kazaklarımdan rengini en sevdiğimi ben bugün siyah Topshop skinny jean ve mini Ugglarımla kombinledim. Belki size de ilham verir :)

Brunette Panda

(Bu yazı 724kadin.com'da yayınlanmıştır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder