20 Şubat 2015 Cuma

Çanta Kullanma Rehberi: 1. Mini Çantalar

Çanta Kullanma Rehberi: 1. Mini Çantalar



Çantalar artık eşyalarımızı taşıdığımız bir araçtan ziyade tarzımızı yansıtan en önemli aksesuarlardan biri haline geldi. Her zaman şık görünebilmek için, seçtiğimiz kıyafetlerle doğru çantayı eşleştirebilmek de gerekiyor. Ben de benim gibi çanta tutkunları için; gittiğiniz yere, kıyafetinize en uygun çantayı bulmakta size yardımcı olabilecek bir rehber hazırlamaya ve her hafta bir çanta türünü tanıtmaya karar verdim. İşinize yarayacağını ve keyifle takip edeceğinizi umduğum bu rehbere bugün mini çantalarla başlıyorum.
2014/2015 sezonunda mini çantalar büyük çantaların tahtına göz dikti. Hem kolay taşınmalarıyla hem de eğlenceli görüntüleriyle hepimizin dolabında yer etmeye hak kazandılar. Mini çanta darken yanlış anlaşılmasın, clutch ve ya portföylerden yani el çantalarından bahsetmiyorum. Saplı, koldan ve ya çarpraz(crossbody) takılabilen genelde günlük bazen de gece için  de kullanabilen çantalardan bahsediyorum.
Günlük kullanım için uygun bulduğum bu sezonki favorilerime aşağıda yer verdim. Eteklerle, elbiselerle ve sigaret(cigarette) pantolonlarla kombinleyebileceğiniz bu çantalar şıklığınızı tamamlayacak.


Furla



Marc by Marc Jacobs

Mehry Mu



Sophie Hulme






Victoria Beckham



Chloe


Daha spor kıyafetlerle, jeanlerle, taytlarla ve şortlarla da kullanabileceğiniz spor şık mini çantalardan en beğendiklerim de bunlar:


Tory Burch


Moschino


Michael Kors


Jerome Dreyfuss



Son olarak, gündüz kullanabileceğiniz gibi gece de rahatlıkla taşıyabileceğiniz mini çantalardan seçtiklerim de bunlar:




3.1 Phillip Lim

Reece Hudson


Valentino


Christian Dior



Minik çantalardan başlamışken haftaya da portföylerle devam edeceğim. Umarım hoşunuza gitmiştir!

Blonde Rabbit

(Bu yazı 724kadin.com'da yayınlanmıştır.)
http://724kadin.com/canta-kullanma-rehberi-1-mini-cantalar/ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder